1987 - Nová motorová elektronika
Na sklonku roku 1986 BMW představilo novou 7mu E32. V ní byla použitá 3. generace motorové elektroniky DME3 (Digital Motor Electronics). Nové DME3 nahradilo v 1987 předchozí DME2 v 635CSi.

Nová elektronika DME3 ovládá dodávky paliva do motoru a předstih mnohem přesněji, než starší systémy. Více než 30 senzorů monitoruje různé provozní parametry a předává je Motronicu. V DME3 byla implantována revoluční funkcionalita - systém se učil, jak lépe ovládat motor. V čipu není jednoduchá tabulka nebo série tabulek z nichž systém jednoduše určí hodnoty vstřikování a předstihu, ale porovnává naměřená data s cílovými optimálními hodnotami a snaží se jich drobnými korekcemi dosáhnout. Dále se uchovávají provozní chyby pro přečtení v odborném servisu včetně chyb, které řidič ani nepostřehne. Chip na obrázku je srdcem DME3.
DME3 v modelu 635CSi zlepšila spotřebu a zároveň výkon na 220 PS při 5700 ot/min z původních 218 PS a točivý moment 315 Nm při 4000 ot/min z původních 290 Nm.
Zlepšení bylo patrné i u katové verze. Nové hodnoty byly: 211 PS při 5700 ot/min a 305 Nm při 4000 ot/min.
Do některých zemí jako USA se DME3 nikdy nedostalo v 6kové řadě.
Katalyzátor v M635CSi
Katová M635CSi byla k dispozici od prosince 1986 (model 1987). Výsledný výkon byl 256 PS při 6500 ot/min a točivý moment 328 Nm při 4500ot/min. BMW splnilo s tímto typem požadavky trhu v USA a M635CSi se tam začala dovážet v červenci 1987.
Elipsoidní světla
Od června 1987 6ka dostala nová světla c elepsoidním tvarem reflektoru. Toto zlepšilo osvětlení vlastní strany silnice při menším oslňování protijedoucích. Světelný kužel má ostřejší hrany. Elipsoidní tvar měly i nové mlhovky.

Venkovní změny
Stejnou dobou (06/87) byly změněny přední a zadní nárazník vozu. Nárazníky jsou připojeny do karosérie přes tlumiče nárazů, které zabraňují škodám při rychlostech do 4 km/h. Kolem nárazníků byla nová gumová obruba jež pomáhala během parkování s drobnýma kolizema.


Zadek M635CSi tak jak ho bude znát většina ostatních řidičů.
Celokožený interiér
Dealeři BMW v mnoha zemích žádali posunout exkluzivitu topmodelu 635 ještě dál pomocí luxusní kompletní výbavy včetně celokoženého interiéru.
Celokožený interiér se skládal ze středové konzole, tunelu převodovky, prostoru pro kolena pasažéra, odkládacího prostoru, potahů dveří, zadního plata, slunečních clon, stropu, sloupků A a B, rukojetí a celé palubky potažené stejnou kvalitní kůží, jako sedačky.
Na obrázku je další volitelná výbava - elektrické ovládání sedaček.
L6 - zvláštní US model
V USA existovalala zvláštní verze 635CSi, která měla označení L6. Zde L znamená luxusní díky celokoženému interiéru a maximální možné výbavě. Z továrny odcházely tyto 635ky jako normální auta. Importér BMW of North America je předělával na L6 až v USA.