BMW 6 - kabriolet
Tropic Automobildesign GmbH
Tropic Automobildesign založil Jürgen G. Weber v německém Crailsheim roku 1981. Předělávali Toyota Celica, Honda Prelude a Opel Ascona na kabriolety. BMW se zajímalo o výrobu 635CSi kabrio, tak vyslali expedici inženýrů do Tropic Automobildesign. Technici z BMW byli velmi nespokojeni s 1. 635CSi kabrioletem, protože jim tvarem karosérie připomínal banán. TA skončili ještě před rokem 1983.
ASC, American Sunroof Company
ASC postavilo jediný kousek 635CSi convertible na přelomu 1984/1985. Účelem bylo udělat průzkum trhu ve Spojených Státech, aby ASC zjistilo případnou poptávku. Tento prototyp je nyní uložen ve firmě ASC, Michigan USA.
Záhada
Na barevné fotce je vidět červený kabriolet 635CSi s US plasty ve předu a v zadu. Na černobílé fotce je záběr stejného místa, ale vůz má jinou barvu a spoilery odpovídají evropskému modelu.
Další obrázky
Následující obrázky pochází ze Švédského auto magazínu a bylo u nich uvedeno, že tyto kabria byly vyrobeny firmou ASC.
Je dosti možné, že někteří jednotlivci si nechávali předělávat jejich 6ky na kabria různými firmamy. Před časem jsem viděl na německém internetu nabídku kabrio verze B7 turbo coupé v modré barvě. Obrázky tohoto unikátního kousku jsem bohužel ztratil.