1977 - Modelová nabídka nezměněná
Nabídka modelů byla pro tento rok stejná, jako v úvodním roce výroby. Oba původní modely 630CS a 633CSi zůstaly prakticky stejné.
Zlepšení kvality
Záhy po uvedení nového modelu na trh bylo zjištěno, že první vozidla sjíždějící z výrobní linky trpěly dětskými mouchami v podobě netěsností proti dešti. Z tohoto důvodu byl zlepšen test s vysokotlakou vodou, který je dodnes běžnou součástí výrobního a testovacího procesu.
Firma Karmann montovala 6kové kupé, stejně tak jako předchozí BMW kupé. V srpnu 1977 se tenhle koncept změnil a Karmann vyráběl jenom karosérie. Ty se pak přepravovaly k finální montáži do závodu BMW v Dingolfingu. Tento krok byl prvním krokem k vyřešení nespokojenosti s kvalitou karosérií a nastartoval cestu k "in-house" výrobě.
Obrázek ukazuje výrobní linku firmy Karmann, kde se v počátcích montovaly karosérie pro E24.
6ková karosérie na začátku výrobní linky v Dingolfingu. Postupně bude nastrojovaná pro nového šťastného majitele.
Pohled z boku na 1977 633CSi.
V roce 1977 nebyly žádné změny technických parametrů ani exteriéru vozidla oproti roku 1976, takže informace o roku 1976 se dají použít jako reference.
1977 přední a zadní nárazník.
Řidičovo postraní zrcátko bylo standard, ale zrcátko na straně spolujezdce pouze ve volitelné výbavě.
Ve všech vozech bylo ve standardní výbavě nářadí umístěno ve dveřích zavazadlového prostoru.
Další z možností byly opěrky zadních sedadel. Lékárnička je umístěna za opěrkou zadní sedačky
Panel budíků a na dnešní dobu poněkud velký volant.