1979 - Nový low-end model 628CSi
Druhý rok po sobě, kdy BMW vydává nový model. V červenci 1979 byl představen veřejnosti nový low-end model nazvaný 628CSi. Protože to byl nejnižší model, tak sdílel s 633 a 635 základní konstrukční prvky jako je karosérie, podvozek a interiér. Rozdíl byl patrný v základní výbavě a ve výkonu motoru. Motor s 2788 ccm produkující maximálních 184 PS byl převzat z aktuálního sedanu 528i. 628CSi dokázal jet s tímhle motorem maximální rychlostí 210 km/h.
Konec výroby 630CS
Začátek výroby modelu 628CSi se vstřikováním též znamenalo zrušení modelu 630CS, který byl vybaven karburátorem. To znamená, že od tohoto okamžiku byly všechny vyráběné 6ky stříkačky. Celkem se vyrobilo 5763 kusů modelu 630CS do července 1979, přičemž poslední rok to bylo jen 249.
DME - Nová elektronika motoru pro 633CSi
Model 633CSi s motorem 3210ccm dostal vstřikovací systém Digital Motor Electronics (DME), který byl později použit ve všech 6kách.
- Řídící jednotka DME
- Rozdělovač
- Cívka
- Časový tepelný spínač
- Čidlo teploty chladící kapaliny
- Čidlo rychlosti otáček motoru (reference mark sensor)
- Čidlo pozice natočení motoru
- Svíčky
- Vzduchový filtr
- Ventil ovládání volnoběhu
- Baterie
- Setrvačník
- Palivová nádrž
- Elektrická benzínová pumpa
- Palivový filtr
- Redukční ventil paliva
- Vzduchový ventil
- Ventil sitiče
- Vzduchová váha
- Benzínový vstřik
- Zapalovací skříňka
Nová volitelná výbava - ABS
Novinkou bylo elektronicky řízené ABS. Prozatím nebylo standardem v žádném modelu.
Změny v interiéru
Změny v kokpitu byly minimální. Například digitální hodiny s LEDkami místo analogových hodin známých s dřívějška.