1985 - Katalyzátor v 635CSi
Ve světle nadcházejících emisních limitů se začala vyrábět katalyzátorová verze 635CSi. Výkon byl snížen na 185 PS při 5400 ot/min točivý moment na 290 Nm při 4000 ot/min. Tohle udělalo radost zákazníkům v USA a Japonsku, kde 218 koňový motor nesplňoval emise. Katová 635CSi byla zároveň výkonnostním zlepšením proti US 633CSi. I když výkonově dle tabulky na tom byly všechny tři 628CSi, US 633CSi a katová 635CSi stejně, tak 635 měla větší točivý moment a projevovala větší elasticitu při skutečné jízdě.
![1985 M 635CSi](http://www.bmw6club.cz/info-galerie/prehled-udalosti/1985/01-85-m635csi.jpg)
M635CSi
Topmodel M635CSi byl beze změn oproti minulému roku. Pro země, kde se jezdí vlevo (jako je Británie nebo Japonsko) se začala vyrábět M635CSi s pravostranným řízením (RHD).
![M 635CSi RHD](http://www.bmw6club.cz/info-galerie/prehled-udalosti/1985/02-85-m635csi_rhd.jpg)
Airbagy
Airbagy (SRS) na řidičově straně se dostaly do druhého vydání (2/85) prodejního katalogu - airabagy byly ve volitelné výbavě v pozdních měsících modelového roku 1985.
![M 635CSi RHD](http://www.bmw6club.cz/info-galerie/prehled-udalosti/1985/03-85-m635csi_rhd_2.jpg)
![Airbag](http://www.bmw6club.cz/info-galerie/prehled-udalosti/1985/04-85-srs.jpg)
Volant s airbagem