Stránka 1 z 1

Opravy turbíny 745i

Napsal: čtv 03. bře 2011 17:01:08
od jirka7
Od pořízení proběhla výměna klíňáku a řemenice na servu (při nehodě u bývalého majitele utrpěla jistou újmu na zdraví a byla vyosená...)
Měnil se kabel od cívky na rozdělovač. Byl trošku děravý což dělalo problémy jak na motoru,tak i u převodovky...
Opravovali sme ventil na nivomatu, ale budem ho dělat ještě jednou,protože sice už drží tlak ale neodpouští. Takže po chvíli se nafoukne naplno a nedá se s tím jet..
Také proběhlo mírné rovnání plechu pod bandaskou na ostřikovače,která se kvůli tomu i měnila.
Všechno vesměs dělal Jiřina a já sem mu u toho podával nařadí :-)

Ještě je toho spousta na dodělání. Teď čekám ve frntě k Jirkovi na dílnu aby se zas něco udělalo...

Re: Opravy turbíny 745i

Napsal: ned 03. bře 2013 17:52:54
od jirka7
Po opravdu dlouhé době již funguje nivomat, kde byly prorezlé trubky a ventil nivomatu nefungoval jak měl. Byl vyměněn čip na jednotce za čip od firmy Miler. Aute jde teď moc pěkně za plynem a nástup turba je ostřejší. Mile mě minulý víkend překvapilo, jak je hezky sedmička vyvážená. V porovnání proti e34 535i je možná ještě líp řiditelná ve smyku. Na internetu sem našel graf z dynamometru z turbíny při tlaku 0,5bar a 0,9bar. Už se nedivím, že je to takový zážitek při zrychlení :-)
Tenké je 0,5bar a tlusté 0,9bar
Tenké je 0,5bar a tlusté 0,9bar

Re: Opravy turbíny 745i

Napsal: ned 03. bře 2013 19:17:51
od Jirka1209
To ladíte tu tmavou sedmu v manualu co měl Jirka v dílně? Je to velice pěkná kára.Jízda v ní musí být pěkný zažitek.

Re: Opravy turbíny 745i

Napsal: ned 03. bře 2013 19:48:31
od jirka7
Ne ne, já mám sérii s automatem. Je tmavě zelená a má nenalakovanou střechu a LP blatník. Stála tam taky poměrně dlouho.

Re: Opravy turbíny 745i

Napsal: ned 03. bře 2013 20:01:37
od Jirka1209
aha tu jsem neviděl . Jednou bych se chtěl pořádně povozit v 745,měl jsem dobrou 735 a i s ní se daly dělat dost dobré kousky

Re: Opravy turbíny 745i

Napsal: stř 13. bře 2013 8:52:00
od jirina
ta tmava sedma v turbu je Martina a je v ni cip(Miller), celokovove tesneni pod hlavou(Cometic),ventil turba s regulaci - 0,7 - 1,4 bar (Miller),pop of ventil pro odfuk tlaku v sani,regulator tlaku paliva(serizeny na 4,2bar), merak bohatosti smesi a vylepsene chlazeni, spojka z M5 e34 -3,6 jeste se zvysenym predpetim pritlacaku, 5rychlostni manualni prevodovka a samosvor, melo by to dosahovat vykonu 286 ps ,410 Nm pri tlaku 0,7 a 385 ps, 490 Nm pri tlaku 1,4 / jinak tato uprava byla jiz provedena s originalnim automatem ktery ale pri ceste z Vysokeho Myta umrel z duvodu neuneseni krouticiho momentu v menici , jedeto velmi dobre a nyni je auto zagarazovane a pri unorovem nastartovani jsme zjistily unik benzinu na liste se vstriky tak to budu muset pregumickovat