BMW 635 CSi (1982) Hartge
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
BMW 635 CSi (1982) Hartge
evropská verze
přihlášeno na veteránských papírech
nový lak 2005 v německu, kvůli vybledlosti původní barvy a opravám koroze předních blatníků
5kvalt overdrive manuál s 3,07 samosvorným diferenciálem - vyzkoušená max rychlost na 4 kvalt - 230 km/h
snížený podvozek o 30 mm
18" 3-dílné kované ráfky Hartge - 225/40/18 a 265/35/18
sportovní výfuk - při normální jízdě tichý, ale při použití celého stáda pod kapotou se umí decentně ozvat
interiér v zachovalé černé Recaro kůži včetně elektricky seřiditelných předních anatomů
klimatizace
velký board computer
check control
hi-fi audio z E32 - komplet rádio a zesilovač origo BMW Professional
automatická anténa
autotelefon GSM
origo-alarm BMW
všechna okna v elektrice
dodatečné VDO budíky na tlak oleje, teplotu oleje a odběr z baterky
volant, řadička a ruční brzda Hartge
originální sání BMW se sportovním K&N filtrem vevnitř
rozpěra Hartge v motorovém prostoru
xenony 4300K
---
spousta nových originálních dílů namontovaných po celolaku a v průběhu roku 2006
nové náplně, spojka, zásobník tlaku pro brzdy, baterka, drtivá většina podvozkových dílů včetně čepů, silentbloků Powerflex pro přední nápravu
GO hlavy 10/2006
(nová vačka a vahadla, gufera ventilů, broušené dosedací plochy ventilů, nové těsnění pod hlavou a termostat, olej a nemrznoucí kapalina)
protokol z motorové brzdy o změřeném výkonu
podrobný popis a galerie fotek na http://bmw.zpevak.net
v celé své kráse
interiér
prdelka
a ještě jednou trochu jinak - Brno 2007
výsledky měření výkonu - po těch letech maximální spokojenost
takhle to probíhalo
motorový prostor po očistě
ze Silverstone
z Nurburgringu
přihlášeno na veteránských papírech
nový lak 2005 v německu, kvůli vybledlosti původní barvy a opravám koroze předních blatníků
5kvalt overdrive manuál s 3,07 samosvorným diferenciálem - vyzkoušená max rychlost na 4 kvalt - 230 km/h
snížený podvozek o 30 mm
18" 3-dílné kované ráfky Hartge - 225/40/18 a 265/35/18
sportovní výfuk - při normální jízdě tichý, ale při použití celého stáda pod kapotou se umí decentně ozvat
interiér v zachovalé černé Recaro kůži včetně elektricky seřiditelných předních anatomů
klimatizace
velký board computer
check control
hi-fi audio z E32 - komplet rádio a zesilovač origo BMW Professional
automatická anténa
autotelefon GSM
origo-alarm BMW
všechna okna v elektrice
dodatečné VDO budíky na tlak oleje, teplotu oleje a odběr z baterky
volant, řadička a ruční brzda Hartge
originální sání BMW se sportovním K&N filtrem vevnitř
rozpěra Hartge v motorovém prostoru
xenony 4300K
---
spousta nových originálních dílů namontovaných po celolaku a v průběhu roku 2006
nové náplně, spojka, zásobník tlaku pro brzdy, baterka, drtivá většina podvozkových dílů včetně čepů, silentbloků Powerflex pro přední nápravu
GO hlavy 10/2006
(nová vačka a vahadla, gufera ventilů, broušené dosedací plochy ventilů, nové těsnění pod hlavou a termostat, olej a nemrznoucí kapalina)
protokol z motorové brzdy o změřeném výkonu
podrobný popis a galerie fotek na http://bmw.zpevak.net
v celé své kráse
interiér
prdelka
a ještě jednou trochu jinak - Brno 2007
výsledky měření výkonu - po těch letech maximální spokojenost
takhle to probíhalo
motorový prostor po očistě
ze Silverstone
z Nurburgringu
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
minulé pondělí jsem vzal šestku trošku ven a udělal pár fotek ->
http://bmw.zpevak.net/henna635/6thjuly
http://bmw.zpevak.net/henna635/6thjuly
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
tak zas pár novejch obrázků
galérka 6er & 3er tady -> http://bmw.zpevak.net/vylety/6er3er/
ochutnávka
pak ještě 7er
galérka -> http://bmw.zpevak.net/amalka/090729/
and druhá 3er (e21)
galérka -> http://bmw.zpevak.net/willy/090730/
galérka 6er & 3er tady -> http://bmw.zpevak.net/vylety/6er3er/
ochutnávka
pak ještě 7er
galérka -> http://bmw.zpevak.net/amalka/090729/
and druhá 3er (e21)
galérka -> http://bmw.zpevak.net/willy/090730/
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
opět malá aktualizace - vytáhl jsem šestku z pod plachty na výlet na Moravu, takže jsem si spolu užili asi 500km a přitom jsem udělal pár fotek z asi posledního výletu tenhle rok
nejdřív ukázka
a celá galérka je tady
http://bmw.zpevak.net/henna635/090926
nejdřív ukázka
a celá galérka je tady
http://bmw.zpevak.net/henna635/090926
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
a máme tu první fotky roku 2010 - po úspěšné veteránské testaci jsme si udělali výlet
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- lyon667
- Člen klubu
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 11. kvě 2009 9:30:05
- Bydliště: Východní provincie
- Kontaktovat uživatele:
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
tak po těch 200km, co jsem tenhle rok najel se objevila první závada tohodle roku - totálně zoxidovanej a tim padem deravej chladič, kterej naštěstí začal téct během stání auta v garáži, takže jsem sehnal nový chladič (autokelly i MJauto umí)
teď už je samozřejmě na autě, ale auto pojede asi až na BIG
teď už je samozřejmě na autě, ale auto pojede asi až na BIG
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
a konečně i pár testovacích kilometrů - vše v cajku, ready na BIG
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
Tak tenhle rok je to teda bída s časem, takže doteď pouze 200km, ale dnes jsem ji vytáhl a už je další stovečka natočená
Při tý příležitosti jsem taky samozřejmě udělal pár fotek
http://bmw.zpevak.net/images/eliroxy/
Při tý příležitosti jsem taky samozřejmě udělal pár fotek
http://bmw.zpevak.net/images/eliroxy/
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635 CSi (1982) Hartge
to je strašný jak ten čas letí - další veteránská testace za námi a konečně se dočkal kardan finálního řešení - dal jsem komplet nový origo BMW a je po všech problémech s vibracemi, taky jsem převážil kola, seřidil světla, trošku pošolichal tady tohle, tam tamto a čeká nás cesta na první šestkovej sraz tenhle rok
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d