přihlášeno na veteránských papírech
nový lak 2005 v německu, kvůli vybledlosti původní barvy a opravám koroze předních blatníků
5kvalt overdrive manuál s 3,07 samosvorným diferenciálem - vyzkoušená max rychlost na 4 kvalt - 230 km/h
snížený podvozek o 30 mm
18" 3-dílné kované ráfky Hartge - 225/40/18 a 265/35/18
sportovní výfuk - při normální jízdě tichý, ale při použití celého stáda pod kapotou se umí decentně ozvat
interiér v zachovalé černé Recaro kůži včetně elektricky seřiditelných předních anatomů
klimatizace
velký board computer
check control
hi-fi audio z E32 - komplet rádio a zesilovač origo BMW Professional
automatická anténa
autotelefon GSM
origo-alarm BMW
všechna okna v elektrice
dodatečné VDO budíky na tlak oleje, teplotu oleje a odběr z baterky
volant, řadička a ruční brzda Hartge
originální sání BMW se sportovním K&N filtrem vevnitř
rozpěra Hartge v motorovém prostoru
xenony 4300K
---
spousta nových originálních dílů namontovaných po celolaku a v průběhu roku 2006
nové náplně, spojka, zásobník tlaku pro brzdy, baterka, drtivá většina podvozkových dílů včetně čepů, silentbloků Powerflex pro přední nápravu
GO hlavy 10/2006
(nová vačka a vahadla, gufera ventilů, broušené dosedací plochy ventilů, nové těsnění pod hlavou a termostat, olej a nemrznoucí kapalina)
protokol z motorové brzdy o změřeném výkonu
podrobný popis a galerie fotek na http://bmw.zpevak.net
v celé své kráse

interiér

prdelka

a ještě jednou trochu jinak - Brno 2007


výsledky měření výkonu - po těch letech maximální spokojenost

takhle to probíhalo

motorový prostor po očistě

ze Silverstone

z Nurburgringu
