Abych se přes zimu nenudil dostal jsem od ženy úkol, že chce tuhle sezónu driftovat se šestkou. Celou záležitost nám ulehčil ježíšek, který nám naježil černou šestku ve stavu spousta práce aff ale s příjemnými bonusy minimum koroze, špéra, manuál, podvozek Bilstein B6 a H&R pružiny.
Auto jsme vyzvedávali samozřejmě v den kdy napadnul sníh a podmínky byly veskrze nahouby, ale to nám radost nekazilo. Horší to bylo se stavem auta, který se jevil docela zbědovaně - auto po americkém vojákovi působícím v německu toho času cca 12 let mimo provoz. Motor šel jen na pět válců, něco bouchalo na podvozku, interiér rozebraný, většina elektriky nefunkční, dveře nešlo ani zavřít, lehká bouračka na čumák. Naštěstí už jsem pár šestek viděl a zhodnotil správně potenciál auta ale o tom až o pár řádků níže.
nejvážnější závada byla chod motoru na 5 válců - uhádali jsme na to slevu, ale byl to risk - po změření tlaků ve válcích a zkoušce zapalovacího systému bylo jasné že jde o problém s palivem - po podrobném zkoumání jsem zjistil, že někdo vyměnil vstřik na pátém válci za novější s vyšším odporem. Následovala tedy výměna za správný typ a voilá z motoru byl zas šestiválec.
práce dost brzdila zima a sníh, ale v mezidobí jsem opravil ten čumák a spousty elektrických záležitostí
Píťák nevědomky dodal nějaká kolečka agg
pak jsme začali řešit nějaké polepy na závody
tady s britskou ségrou
pak ještě vykrvácet za nový brzdový akumulátor, silentbloky motoru a diferáku, viskospojku větráku, oleje, filtry a kdovíco ještě
a hurá otestovat na letiště
a pak zas pěkně domů vychytat poslední mušky před závody
---
prvních závodů v Sosnové jsme se zúčastnili tento víkend - byl to pro nás spíš test, než závody - ale auto fungovalo, Lenka se s ním sžila a je tedy se na co těšit pro příště (já jsem s auto vyzkoušel na chvilku při představení jezdců a taky jsem byl spokojen)
---
tímto se také omlouvám všem, které jsem mystifikoval u sebe na dílně, ale mělo to být překvápko
BMW 635CSi (1984) - Sheriff
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
BMW 635CSi (1984) - Sheriff
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635CSi (1984) - Sheriff
a ještě týmová fotka
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635CSi (1984) - Sheriff
sezóna 2013 byla bohatá na zážitky, auto fungovalo skvěle, postupně jsme přitvrdili podvozek a dali zavařenej diferák
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635CSi (1984) - Sheriff
zas nějaký počin aby šel vývoj dál
Lenčin SHERIFF BITURBO - motor osazen dvěma turby, řj Megasquirt, snížená komprese díky pístům z kat verze, foukáme 1 bar tlaku, baterka přesunuta dozadu, celonerez výfuk, chlazení mezichladiče vodou
taky jsem to musel zkusit
Lenčin SHERIFF BITURBO - motor osazen dvěma turby, řj Megasquirt, snížená komprese díky pístům z kat verze, foukáme 1 bar tlaku, baterka přesunuta dozadu, celonerez výfuk, chlazení mezichladiče vodou
taky jsem to musel zkusit
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635CSi (1984) - Sheriff
Tak máš motor takovou napodobeninu B12 a odhadovaný výkon při tom plnícím tlaku? Neměl jsi to někde na válcích?
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->-> +
->-> +
- DeeCee
- Člen klubu
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 14. kvě 2009 5:58:57
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 635CSi (1984) - Sheriff
výkon si netroufám odhadovat, ale jede to parádně, krouťáku to má na rozdávání
až to bude 100% odladěný a dodělaný k mý spokojenosti, tak zajedu na brzdu...
až to bude 100% odladěný a dodělaný k mý spokojenosti, tak zajedu na brzdu...
114 1602, E12 525, E21 320i Turbo, E23 745iA, E24 M628CSi Turbo, E30 325iC, T30, E31 850iS, E36 318iS, E36/7 Z3M Euro, E36/7 Z3M USA, E65 745i, E83 X3 3.0d