Stránka 1 z 2

Upravy zraloku e24 s M MOTORY a e23 do originalu - Velvary

Napsal: ned 05. led 2014 18:33:42
od jirina
tak ve Velvarech a jejich okoli ted 6 lidi ladi svoje e24 a e23, casto tam jezdim - probiha zastavba motoru 3,8 M5 po Go a opravuje se kasle,dodelava se 633 Cs, dalsi zastavba do 6ky opet motor 3,6 M po Go + sportgetrag 5, ladi se 635 Csi k dokonalosti, probiha kompletni dodelani sedmicky 728 koupene od Sobotky a jeste jedna priprava 6ky na sezonu a taky dodelavka 745 ky na sezonu, doladeni 650 v12 na jaro, je pekne ze je tam tak silna parta nadsencu pro zraločí bmw tak doufam ze se i prihlasi do klubu a daji sem taky fotky ze svych oprav

Re: zraloci e24 a e23 - Velvary

Napsal: ned 19. led 2014 10:00:34
od jirina
tak trochu o uprave Alanovy bile 635 Csi,do ktere jsem ho navezl, probehla mensi oprava klempiriny, je nove usity vnitrek vozu a zakoupil se motor M5 S38 ktery byl namontovan v zavodni bugyne(docela slusny stav),ten probehl celkovou GO ( pisty, ojnicni a klikova loziska,sada tesneni,repas hlavy, atd), upravena spojka,prevodovka 5sportgetrag ,sportovni razeni,samosvorny dif, velke brzdy a sportovni podvozek. celkove se prace maji ukoncit do brezna, tak opet bude dalsi krasna a funkcni 6ka na scene, tak nejaky fotky ode mne,snad i Alan da do placu neco na schlednuti

Re: zraloci e24 a e23 - Velvary

Napsal: ned 19. led 2014 14:03:02
od jirina
taky info o Jirkovy 635Csi stribrne, do ktere jsem ho presvedcil a i dostal do teto upravy,kterou on pojal velmi k srdci,sehnali jsne od Honzi M5 s 3,8 motorem,tem se cely zgeneralkoval do posledniho sroubku a i prevrtal na vyssi obsah+ nove origo pisty,loziska ventily atd.,dodal jsem recara ktere Jirka s celym vnitrkem nove nechal ocalounit,dal sportovni brzdy,podvozek jiz upraven byl,probiha i mensi oprava karoserie,sportovni razeni,samosvor, nerezovy vyfuk a potom by mel byt i novy lak a prehodit vnitrek,jinak jeho 6 V12 je celkove bez problemu a tak se soustredi se na tento kus, ktery bude urcite jako jeden z nejhustsich 6kovych vozu v klubu, pak ho ceka jeho e23 745 r.v.78. Taky mam par fotek a snad i Jirka, az nebude stale tvorit na sestce neco vlozi pro poteseni oka a jako inspiraci pro ostatni

Re: upravy zraloku e24 a e23 - Velvary

Napsal: pon 10. bře 2014 7:11:29
od jirina
Jirkovi to jiz bezi a dodelava ostatni,taky doladuje e24 V12,Alan je pred startem a stroji i vnitrek, od ostatnich nemam fotky,ale sezenu, tak par aktualnich foto

Re: upravy zraloku e24 a e23 - Velvary

Napsal: úte 11. bře 2014 6:56:59
od Jirka1209
pěkná raketa

Re: upravy zraloku e24 a e23 - Velvary

Napsal: pát 14. bře 2014 17:19:36
od Jirka1209
jaké to má mít asi výkonové parametry?

Re: upravy zraloku e24 a e23 - Velvary

Napsal: ned 16. bře 2014 10:23:34
od jirina
Jirka1209 píše:jaké to má mít asi výkonové parametry?
ta bila s M3,6 ma sportgetrag,jiz jsem to stavel do te modre s normalni prevodovkou,jelo to 0-100 za 6 sekund a 0-200 za 19 sekund,konecna rychlost byla 270 km, tato diky te prevodovce a cipu by mela byt rychlejsi,az se vyskousi tak to sem dam, M3,8 stribrna by mela jet min 0-100 5,5 a 0-200 17 sek.konecna rychlost cca 280km, az to vyskousime doplnin skutecne udaje,taky se dostavujou i ty 7ky,jak budu mit foto dam to sem

Re: upravy zraloku e24 a e23 - Velvary

Napsal: ned 16. bře 2014 11:20:05
od Samsa
Nechtělo to na tom výfuku pozvolnější kolena(oblouky), nebo to nemá až takový vliv na proudění spalin?

Re: upravy zraloku e24 a e23 - Velvary

Napsal: čtv 20. bře 2014 7:55:27
od jirina
jelikoz neni katalysator,sni velky dil rezonatoru,ktery vlastni M5,je nutne zachovat castecny odpor vyfuku,jelikoz u Mka hrozi propaleni pistu,po spocitani vysel tento prumer trubek k tomuto bmw rezonatoru a i pri vyrobe zadniho dilu bude pouzita skelna vata s dlouhymi vlakny,takze odpor bude stejne na nejnizsi mozne hranici aby se neposkodil motor,zvuk uvidime,snad to nebude prilis hlucne,vyfuk je uz skoro hotov,pak dodam par fotek

Re: upravy zraloku e24 a e23 - Velvary

Napsal: úte 01. dub 2014 6:16:43
od jirina
tak stribrna M6 3,8 je uz plne vchodu pojizdna s hotovym nerezovym vyfukem a nove usitym vnitrkem,ted dokoncit drobnou klempirinu a detaily, bila M6 3,6 je take pojizdna a ma novy latkovy vnitrek v modre barve ale je nutne jeste udelat mensi vule ventilu,maji vetsi hluk fotky bile 6ky, stribrnou dam priste,jsou z telefonu fakt mizerne

Re: Upravy zraloku e24 s M MOTORY a e23 do originalu - Velva

Napsal: ned 13. dub 2014 11:15:27
od jirina
tak bila 6ka uz bezela, ale nesel motor dobre tak se castecne odstrojil,sundala se hlava,opet se prohledly v defekte ventily,jeden vyfukovy se vymenil,zavada byla vadnou remenici,na ktere je snimani,po zpetne montazi je jiz vse vporadku a motor bezi velmi pekne a klidne

Re: Upravy zraloku e24 s M MOTORY a e23 do originalu - Velva

Napsal: ned 13. dub 2014 11:47:49
od jirina
stribrna ma hotovy vyfuk,komplet z nerezu,zadni dil je i castecne vyplnen vatou na vyfuky proti rezonanci a vse mechanicke je jiz plne funkcni,nyni se resi namontovani novych ocalounenych sedadel kuzi a pro predni sedadla recaro je nutne upravit jejich uchyceni,pak ceka mensi oprava klempiriny

Re: Upravy zraloku e24 s M MOTORY a e23 do originalu - Velva

Napsal: ned 13. dub 2014 11:53:31
od jirina
kuze a uloz. sedadel

Re: Upravy zraloku e24 s M MOTORY a e23 do originalu - Velva

Napsal: ned 13. dub 2014 11:56:41
od jirina
stribrna jirky

Re: Upravy zraloku e24 s M MOTORY a e23 do originalu - Velva

Napsal: ned 13. dub 2014 17:22:13
od Jirka1209
Moc pěkné