Čip na 635csi

Něco jsi opravil,nebo máš auto v servisu-poděl se se svými zkušenostmi
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Našel jsem stránky s eshopem v americe, kde nabízejí čip Dinan za 149$ s nárůstem +43Hp a krouťák +21lbs, omezovač v 6800 otáčkách.
http://www.streetbeatcustoms.com/Dinan/ ... hip/15995/
Jakým způsobem to dostat domů?
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Uživatelský avatar
jirina
Moderátor
Příspěvky: 505
Registrován: ned 24. kvě 2009 19:28:28
Bydliště: Klecany /bmw6klub.cz/ bmwtuning.cz/ - TECHNIK klubu, T-603433103
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od jirina »

problem s cipovanim je vtom,ze program je prirazen k urcitemu PC ve voze,kde jich bmw pouziva vice,v PC je zakladni program ktery je individualni a jiny v jednotkach s rozdilnym cislovanim,osobne mam cip(na motronic),ktery omezuje otacky na 7100,pridava 23 koni a 15 nm,v pripade kdy je vymenena i vacka za sportovni(282 stupnu,okolo 12mm ot. ventilu) ma pridat 39 koni a 29 nm,fungoval ve dvou druzich PC,s ostatnima 4ma ho nebylo mozne rozchodit,sam jsem ho jezdil jak s obycejnym pomerne ojetym motorem(kde pak prohorelo tesneni pod hlavou mezi 5-6 valcem),tak i jiz s upravenym a osazenym sport.vackou,bylo to super a vyrovnalo se to casove s turbomotorem,ale ten je pocitove lepsi,osobne ho opet naprogramovany budu opet v brzke dobe osazovat do 635ky,jelikoz je provoz atmosferickeho motoru mene problemovy, taky v usa se prodava program s prutokovou vahou vzduchu(bezklapkovou),ten je uplne nejlepsi a hlavne se zadny konektory ani nic ostatniho nepredelava
e24-635B9,635B7,650V12,633i-2x/e23-745iT-3x,735i,732i/E12-535iT,520,518/E21-323 C1,323i/e9-2.8Cs/E10- 02ti A1,02tii A2,02tii cabrio,02ti racing/E28-520i-2x,525i,535i MTECH/E30 318is,325i/E39-525Tds/E32-740iA,735 B11/E38-750iL
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Tak jsem se konečně odhodlal a i jsem trochu okradl rodinu :oops: o nějaké kačky a objednal onu váhu vzduchu, přírubu a čip od Millera zde klikni. Nejvíc mě s*re intervence banky a stálo mě to skoro o 1000Kč víc. Čekám balík každým dnem, tak až to přijde dám vědět. Co se zapojení týče, neměl by být problém, musí se pouze přerušit vodič napájení na původní váhu, kde se bralo referenční napájení 5V z procesoru, tady ta se žhavenými vlákny potřebuje 12V, tak se ten vodič propojí s vodičem z pinu napájení. Samozřejmě tato váha dává úplně jiné hodnoty, tak je doplněná čipem na ní odladěným a samo s více koňmi.
Jo musel jsem sehnat jednotku 179 místo původní 150, ale v Polsku na Allegru za 1500Kč i s poplatky banky.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Tak jsem trubka, protože při registraci na miller stránky, jsem neodklikl potvrzovací email i přitom jsem provedl objednávku a úhradu přes Paypal, což jsem zjistil až včera, protože stále nic nepřicházelo a i bylo mi divný, že emailem nepřišla faktura. Po potvrzení už faktura dorazila, ale i zboží odeslali teprve dnes.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Balíček dorazil, jen skončil na celní poště v Praze. Po zaplacení cla cca 300Kč a DPH 2300Kč, mi byl balíček vydán a obsah je připraven k montáži.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Jirka1209
Příspěvky: 133
Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Jirka1209 »

vypadá to zajímavě.
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Minulý víkend jsem se odhodlal do přestavby, přehodil brouka v jednotce a jednotku jsem upravil, abych nezasahoval do kabeláže a mohl kdykoli vrátit původní počítač a váhu. přepiloval jsem jehlovým pilníkem vývod na pinu 12 a ohnul mezi ostatní vývody, proletoval vodičem s pinem 37(týče se počítače 179). Odpojil baterku, přehodil počítače a namontoval novou váhu. Druhý den jsem to chtěl projet, ale počasí mě zradilo a chcalo a chcalo. Konečně v pátek jsem měl příležitost a paráda!!!!
Okamžitá změna zvuku motoru, pěkně hluboce brblavý, jak nic nebrání v sání. Motor jede pěkně od spodu a má okamžitou reakci na plyn a nad 4000 toček to začíná být opravdová zábava. Ve spojení s těmi motanými svody to dalo dohromady dost koní navíc, jen se mi tak nějak průměrná spotřeba zastavila na 15,5l/100km :?

Obrázek

Obrázek
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Jirka1209
Příspěvky: 133
Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Jirka1209 »

koním musíš dát najíst
Uživatelský avatar
jirina
Moderátor
Příspěvky: 505
Registrován: ned 24. kvě 2009 19:28:28
Bydliště: Klecany /bmw6klub.cz/ bmwtuning.cz/ - TECHNIK klubu, T-603433103
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od jirina »

Jirka1209 píše:koním musíš dát najíst
taky je jiz dlouho krmim, e24 V12 pri slusne jizde 11-13l/100,ale vetsinou to honim a je to hodne slusna zabava za cca 19 l/100 a e24 Alpina B7 turbo pri slusnem pouziti 12l/100, pri ostre jizde bezne 16-18 l/100, obe auta se pohybuji velmi svizne okolo 15 sekund na 200 a nejvetsi spotrebu maji zadnich pneumatik / ze vseho nejvic bere e38 750i kde minimum je 11l/100, ja stale jezdim cca za 23-28 l/100 a proti temto dvema 6kam je tro fakt lenoch a proto ty zraloky rad nakrmim a nechapu lidi s otazkou - kolik to zere?, prece je jasne videt ze toto auto je konicek a pro zabavu,ne k denimu jezdeni a ja proste rad jezdim zabavne a to mi zadny novejsi stroj plny elektroniky neda......
e24-635B9,635B7,650V12,633i-2x/e23-745iT-3x,735i,732i/E12-535iT,520,518/E21-323 C1,323i/e9-2.8Cs/E10- 02ti A1,02tii A2,02tii cabrio,02ti racing/E28-520i-2x,525i,535i MTECH/E30 318is,325i/E39-525Tds/E32-740iA,735 B11/E38-750iL
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Je pravda, že při testování jsem používal digitální plyn 0-1 :lol: Po 200km se spotřeba zatím ustálila na 14,5 litrech.
Ještě jedna věc, za studena motor dost houpe, otáčky klesají k 500 a motor kucká a najednou elektronika zareaguje a přidá na 800, pak zase otáčky klesají k 500 a to se děje až do cca 1/3 ukazatele teploty. Stávalo se to i před úpravou. Nemůže být vůle v motorku volnoběhu? Nebo vychozené vstřikovače?
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Uživatelský avatar
jirina
Moderátor
Příspěvky: 505
Registrován: ned 24. kvě 2009 19:28:28
Bydliště: Klecany /bmw6klub.cz/ bmwtuning.cz/ - TECHNIK klubu, T-603433103
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od jirina »

vyskousej nesaje li to falesny vzduch(za behu okolo sani strikni start sprej nebo odmastovac brzd) takto se to chova ma li to velke mnozstvi vzduchu za studena,teple se to samo dorovna,motorek volnobehu ma uvnitr priveru,ktera musi chodit uplne volne bez odporu,staci ji namocit do petroleje a v ruce rychlym krouticim pohybem rozchodit,ono se to vlastni vahou rozhybe a petrolej tomu namaze to lozisko uvnitr,je li to zatuhle moc,tak je potreba pomoct privere sroubovakem aby se odtrhla ale neposkodit ji,nebo valecek vymenit,mam jich dost kdyby bylo potreba
e24-635B9,635B7,650V12,633i-2x/e23-745iT-3x,735i,732i/E12-535iT,520,518/E21-323 C1,323i/e9-2.8Cs/E10- 02ti A1,02tii A2,02tii cabrio,02ti racing/E28-520i-2x,525i,535i MTECH/E30 318is,325i/E39-525Tds/E32-740iA,735 B11/E38-750iL
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Tak jsem to promyl a promazal mazáním od Prolongu(olej) a hodně se to zlepšilo, ještě tomu budu věnovat nějaký čas, bylo to uvnitř hodně černý a segment zadrhával.
Jinak ještě takové zkušenosti k čipu, tato váha má mírné zpoždění na prudké přidání plynu, prostě na rozjezdu z 0 a při kickdownu se motor zahltí vzduchem a nic se neděje, sbírá se to pomalu. Pokud ale se plyn začne dávkovat postupně, tak ta reakce je úžasná.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Vyměnil jsem vstřiky za repasované z USA a houpání studeného motoru zmizelo.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Uživatelský avatar
Samsa
Moderátor
Příspěvky: 198
Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip na 635csi

Nový příspěvek od Samsa »

Tak pánové auto jede jako z praku, dost dobrý je to v plných točkách, jen spotřeba se pohybuje mezi 16-20 litry. Jsem zvědavý jaké to bude v Mělníku, kde jsem měl časy okolo 17 vteřin, tak uvidím jaké bude zlepšení.
Jediná vada teď je, že při rozjezdech dost zaklepe kardan, středové ložisko je asi měkké a možná mám natržený silentblok diferáku.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
Obrázek->Obrázek->Obrázek + Obrázek
Odpovědět