Stránka 1 z 1

těsnění motoru

Napsal: sob 22. pro 2012 18:55:57
od svastal
je velký problem přetěsnit motor a nevyndávat jej z auta? nejvíc mi teče pod deklem rozvodu. dekl vačky a vana je asi v pohodě. samozřejmě, je vidět i zaschlá kapalina okolo vodní pumpy a tak. díky

Re: těsnění motoru

Napsal: ned 23. pro 2012 11:12:51
od Jirka1209
když se těsní dekl rozvodu je lepší podle mě zdělat vanu a vaně zavazí nápravnice.

Re: těsnění motoru

Napsal: ned 23. pro 2012 22:18:02
od Samsa
Vanu jsem nesundával, stačí sundat prsa, ale je problém s odmontováním matice řemenice, která je dotažena momentem 340Nm, takže bez rázového utahováku, nebo spešl přípravku(zajišťovací páka), který se našroubuje na původní šrouby přední řemenice a 3/4" goly to nejde. Dobré je máznout tenkou vrstvou papírové těsnění tmelem třeba od Loctite a také zároveň vyměnit gufera.

Re: těsnění motoru

Napsal: pon 24. pro 2012 18:57:14
od Jirka1209
Taky jsem chtěl sundat je prsa ale rostrhl jsem těšnení pod vanou tak jsem vytahl motor ven a vyměnil zrovna i guf pod setrvákem a všechna těsnění .Ta přední matka je tuším na 36tku ořech,povolil jsem ji utahovákem .

Re: těsnění motoru

Napsal: úte 25. pro 2012 10:35:37
od Samsa
Mě se taky těsnění vany pod prsama rozpadlo, tak jsem z 1mm těsnícího papíru vyrobil náhradu té výseče a dotěsnil tmelem. Přípravek na povolení řemenice jsem měl zapůjčenou z BMW(vyprosil jsem ji od ředitele pobočky).

Re: těsnění motoru

Napsal: úte 25. pro 2012 18:33:24
od svastal
no, nakonec to pokračuje a budu dávat i hlavu dolu, a´t je to pořádně udělané.není lepší sundat výfukové potrubí až dál a ne na hlavě? slyšel jsem, že se u M30 nedomazává vačka nad prvním válcem. dá se to prý jednoduše napravit. máte zkušenost s nějakou sadou těsnění, na trhu jsou aspon 4 výrobci. mám 8/85 a nebylo nic vyměněné, takže vodní pumpa, nejlépe sada trubek z gumy, co termostat? asi taky, no a nastavit rozvod bude taky fajn. máte tip na nějakého dodavatele co pokryje co nejvíce dílů na motor? každý má něco a shánět to po deseti obchodech je otrava. . díky za další komunikaci...... Václav

Re: těsnění motoru

Napsal: úte 25. pro 2012 21:50:48
od Samsa
Vašku, pokud chceš aby to vydrželo, tak kup díly v BMW, dají se usmlouvat na takto staré auto lepší ceny. Je dobré vyměnit řetěz a vodítka, já mám teď tichounký motor(žádný chrastění). K tomu mazání, je důležité aby pod rozstřikovou rampou(otvory pro přívodní šrouby) a pod hlavami přívodních dutých šroubů, byly ony hliníkové podložky. Mě tam chyběli a šrouby byly v těsném kontaktu s vačkou a nebyl dostatečný průřez pro přívod oleje, pořádně to netěsnilo a byl únik tlaku okolo šroubů.

Re: těsnění motoru

Napsal: stř 26. pro 2012 12:49:36
od Jirka1209
Taky bych doporučil koupit věci u BMW není to taková lata.Zrovna bych udělal i guf. ventilu, očistil je a zabrousil.