Stránka 2 z 2

Re: Koroze a celolak

Napsal: pát 22. úno 2013 13:02:33
od svastal
Někdo tady psal, že dal nerez kolena od začátku a bylo to dost hlučný. nicméně zvuk je zvuk . co brzdiče a kotouče ? původní? moc se mi nezamlouvají , je to trošku trapné , ty želízka , který by měly brzdit. někdo mi říkal, že z 540 E39, jsou už celkem dospělé brzdy.

Re: Koroze a celolak

Napsal: sob 23. úno 2013 11:30:08
od Jirka1209
zvuk je zvuk.Bude to nejspíše hlučnější.Na rs mám svody a kus výfuku důkladně zamotané páskou,na e24 to udělam taky a uslyšíme. původní brzdiče vpředu pevné 4písty,vzadu pevé 2písty,kotouče mám všude chlazené vrtané Zimermany stejného průměru jak origo a desky trw a podle mě to fuguje.Byl jsem v brně na okruhu a čekal jsem nějaké váznuti a nic dobré.Na mou e24 rv 76-81 to prý nějak nahrazovat nejde a na novější e24 dávají brzdy ze 750 e32 apod.

Re: Koroze a celolak

Napsal: čtv 21. bře 2013 12:22:57
od Jirka1209
cd z fotkama jsem někde zaratil ale tak do měsíce budu opět měnit koncáky tak dodám aktuální foto.Ješte mám nachystané tvrdé silentbloky a převodovku a jiné střed. uložení kardanu.

Re: Koroze a celolak

Napsal: sob 27. dub 2013 19:04:20
od svastal
řeším, jestli je možné instalovat motor komplet zespodu, včetně hlavy a sání ??

Re: Koroze a celolak

Napsal: ned 28. dub 2013 14:55:14
od Jirka1209
jo .dal jsem to na nápravnici a kastly na to spustil

Re: Koroze a celolak

Napsal: pát 27. pro 2013 13:13:45
od svastal
uz jsem pokrocil, ale ted mi to nejde nastartovat. nehází jiskru a netlačí palivo. má to alarm a nevím kde je problem....

Re: Koroze a celolak

Napsal: pát 27. pro 2013 13:18:21
od svastal
tady je poslední stav po roce makačky

Re: Koroze a celolak

Napsal: čtv 28. kvě 2015 20:38:03
od Samsa
Před 14 dny jsem řešil pupík na pravém zadním lemu, nakonec to skončilo u klempíře a kousek lemu i vnitřního musel převařit, pak nástup k lakýrníkovi na opravu laku. Nakonec se stříkal celý blatník, při tom i oťukaný spojler a odřené zrcátko. Po přelaku to vypadalo divně, tak lakýra vytáhl leštičku a přeleštil kompletně celou kastli, nějakými pastami 3M a pak polírem 3M a auto tak prokouklo, že je jak nový. :shock: