Koroze a celolak
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Koroze a celolak
Kluci bláznivý, jsem v tom až po uši, začalo to výměnou těsnění hlavy, pak vytažením motoru, sundáním náprav , objevením kde všude jsou rezavé díry. Nakonec
to tedy bude i celolak. Jen tedy momentálně netuším, jak dalece se řeší ty díry v rozích podběhů . Jestli se to jen tak vyvaří a zaplácá gumou, aby nebylo nic vidět,
nebo se to ladí do bezvědomí a bylo to jak nové. myslím, že všechno jak nové ani udělat nejde. ( co se týká plechařiny) Pokusil jsem se auto zvedat v prahu a nějak se to zbortilo. Vnitřní výztuha je asi sežraná. ale práh není . co s tím?? otevřít pěkný práh?? někde píchnout a zvedat to heverem z kufru bych měl strach, že hever zajede dovnitř prahu. Nejradši bych ten práh odklopil pospravoval vevnitř a pak zase zadělal, ale to by byl kilometrový svar. no to je otázka !!!
to tedy bude i celolak. Jen tedy momentálně netuším, jak dalece se řeší ty díry v rozích podběhů . Jestli se to jen tak vyvaří a zaplácá gumou, aby nebylo nic vidět,
nebo se to ladí do bezvědomí a bylo to jak nové. myslím, že všechno jak nové ani udělat nejde. ( co se týká plechařiny) Pokusil jsem se auto zvedat v prahu a nějak se to zbortilo. Vnitřní výztuha je asi sežraná. ale práh není . co s tím?? otevřít pěkný práh?? někde píchnout a zvedat to heverem z kufru bych měl strach, že hever zajede dovnitř prahu. Nejradši bych ten práh odklopil pospravoval vevnitř a pak zase zadělal, ale to by byl kilometrový svar. no to je otázka !!!
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Za prahy se auto nezvedá, to si můžeš dovolit u nových, tady máš na to v předu a v zadu připravené misky z tlustýho plechu, které jsou zachycené do nosných částí. Já jsem díry do prahů v podbězích zavařil poctivě a i jinde a použil plech z Fábie s povrchovou úpravou a vše poctivě přestřík zinkem i zevnitř šlauškem od MLka na dutiny a pak tím taky pořádně do všech děr, že to všude čůralo. Prahy ti naohýbá zkušený klempíř, ty nemusíš shánět.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->-> +
->-> +
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Jo koroze je boj.Jelikož mám 76 ročník tak při koupi mé 6tky byla koroze téměř všude a ještě to bylo nabořené na l.zadní roh.Auto jsem chtěl původně zvrakovat ale nevím proč jsem to začal vyvařovat.Za prahy zvedám.Nakonec to dopadlo tak že jsem měnil obě podlahy,části před.a zad. podběhů, prahy,výstuhy,zadní stěnu,lemy,blatníky,dveře,dno kufru...,no hodně věcí.Do prahu a na jiné místa jsem navřil chrommolib. trubky a trošku to vystužil.Pak nové vedení paliva a brzd,go motoru ,náprav.Nejvíc mě nasralo že to lakoš pěkně ojebal .Stálo to dost času a peněz ale opravdu nelituji vím co mám.
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Hmm, jestli myslíš ty za předním kolem v rohu u prahu , tak ty jsou nejvíce sežraný i s podběhem a podlahou. fakt krása. ale co tady slyším, do jakých akcí se sem tam nekdo pustil, tak klobouk dolů. jsem zvědavej, co řekne klempíř na sundání prahů, který vypadají pěkně z venku , ale z pod auta je hrana nic moc. nemluvím o začátku a konci. tam je to na kaši. to se to uřízne pod lištou pod dveřmi ?
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Tak v klidu to rozpitvej a vše co uvidíš schnilý tak pryč s tím, jinak to nejde.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->-> +
->-> +
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Jak říká tady kolega to chce klid.Jo myslel jsem to za předním a před zadním kolem
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Hmm, ta koza s motorem vypadá hrůzostrašně. takový rumunský servis.....ale my zvládneme i nemožné..
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Slyšel jsem zde hodně diskusí o renovacích a jak moc a autenticky a pořádně. otázkou je, jestli chci mít veterána jako by sjel z linky nebo auto, které si lehce přizpůsobím aby se mi taky líbilo. Můj záměr je : samozřejmě nemít rezavé auto, snížit tak aby šroubované 18" od bbs byly zároven s blatníkem, původně je mašina chromovaná , samá lesklá lištička tak bych ji dal matnou černou na lišty. přední sklo s pruhem. a to by mělo stačit. asi nedostanu moc podpory, ale přeci nebudu dovnitř vařit rám a tak. otázkou je interier, který je velice pěkný a chci jej zachovat- sportovní sedadla v modré látce + modrý pěkný koberec. ale co stěmi dírami v řidičově sedačce , ta látka se už nevyrábí a dát tam latu ?
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Naposledy upravil(a) svastal dne úte 19. úno 2013 14:19:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
To je trojnožka na prase.Ta už vytahla motorů.Auto jsem nedělal do origo ale lehce podle sebe.Mám tam šroubované třídílné 17tky bbs,podvozek vpředu -40 a v zadu taky něco (na té foto je to trochu víš protože to sjelo zrovna ze zvedáku),nádž uprostřed takže výfuk na každé straně,trochu upravený motor atd.Inter. podle sebe přečalouněný.Mám do toho i vany sparco ale blbě se do teho leze ale zas je tam dám.Auto jsem ani nechtěl dávat do origo v sezoně jej používám celkem často jezdím s ním do práce apod.Jinak čalouníků je dost a latovat sedla asi ne.Rám tam vařit asi taky ne jen se člověk o to mlátí.A co jsem teda hodně chtěl tak vrtané kotouče na obou nápravách a jsou tam.Vydím tam hodně věnců jezdíš motokros?před nějakou dobou jsem si koupil čz 380 jen tak na vyblbnutí
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
JJ, motocross , ale ted už nee....po 25 letech toho bylo dost. nicméně čz 380 jsem taky sedlal a je to o držku. radši něco z japonska. to se aspoň svezeš. zetor tě zahodí ani nevíš jak . máš fotku své mašiny ze zadu? ty výfuky mě zajímají , ale stačil by mi jeden pořádný na straně. budu je nechávat dělat z nerezu. vyjde to skoro na stejný peníze jako originál. znamená to, že jsi odpáral vanu na rezervu? dnes by stačilo vozit malou rezervu nebo nic. mám 3 kupe a runflaty nemám a rezervu taky nevozím. jen spray pro defekty.
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Nějaké zetory už jsem měl ale 380tka co jízda to" zážitek" a nějak se mě nechce prodávat.Jelikož auto bylo na zadek rozbité tak tam vana rezervy už není.kolo vozím v kufru.A co se týče výfuků:Svody a potrubý mám nerez ale tlumiče zatím plech protože když jsem auto dělal tak jsem koupil značkové ladáky a výsledný efekt se mě moc nelíbil.Tak jsem ladáky vyhodil a dal tam jiné tlumiče.Ted jsem celkem už spokojen ze zvukem a jízdním projevem ale ještě to není úplně ono.Jak to bude ono tak bude komplet nerez.Foto dodám jak najdu to cd z fotkama.Hold výfuky to je velká lapálie.Nádž tam mám danou z RX7.