INFO o E24 Popisy a Parametry, VIN, ETK
Napsal: pon 05. bře 2018 20:05:29
INFO z Hlavní strany,s drobnou úpravou
Historie výroby
ETK-Vložením vin je zobrazena kompletně i výbava http://cz.bmwfans.info/parts-catalog
VIN Dekodér - Každý k vozu ukáze něco navíc
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
https://cz.vindecoder.eu/bmw
https://cz.vindecoder.eu/bmw
http://www.vindecoder.pl/
• BMW 6 - kabriolet
• Parametry
• VIN intervaly pro E24
• Přehled základních událostí ve výrobě E24
• 1976 - První rok
• 1977 - Modelová nabídka nezměněná
• 1978 - Nový model 635CSi
• 1979 - Nový low-end model 628CSi
• 1980 - 635CSi dostává systém DME
• 1981 - Nový zadní nárazník
• 1982 - Předělaná karosérie a podvozek
• 1983 - Nová automatická převodovka
• 1984 - M jako MOTORSPORT
• 1985 - Katalyzátor v 635CSi
• 1986 - Další volitelná výbava
• 1987 - Nová motorová elektronika
• 1988 - Konec produkce 628CSi
• 1989 - Konec výroby E24
Přehled základních událostí ve výrobě E24
1976- 1977 - 1978 - 1979 - 1980 - 1981 - 1982 - 1983 - 1984 - 1985 - 1986 - 1987 - 1988 - 1989
1976
• Představení nového kupé E24 veřejnosti březen 1976
• Zpočátku 2 modely 630CS a 633CSi (630CSi v USA)
1977
• BMW přenáší výrobu domů - "in-house"
1978
• Představení nového top modelu 635CSi
• 5-kvalt
• US dostávají motor 3210 ccm
1979
• Představení nového lowend modelu 628CSi
• Konec 630CS
• DME1 v 633CSi
• Volitelně ABS
1980
• 635CSi dostává DME1 z 633CSi
1981
• Nový zadní nárazník
• Nová kola
1982
• Předělaná karosérie - lehčí a pevnější
• Nové předek a zadek
• ABS standard ve všech modelech
• Nový motor M30 s objemem 3430 ccm pro 635CSi
• DME2 v 635CSi
• Předělaný interiér
• 633CSi není dostupná v Evropě
1983
• Nový 4-kvalt automat
• Konec výroby 633CSi
1984
• Počátek prodeje M635CSi
• Nové přední světlomety
• 635CSi má integrované mlhovky
• Elektro/hydraulické ovládání automatu - pouze 635CSi
1985
• Katalyzátor pro 635CSi
• SRS - airbag
1986
• Barevná verze Shadow line
• Volitelná výbava klimatizace v zadním prostoru
• Nový přední spoiler
1987
• DME3
• Katalyzátor pro M635CSi
• Elipsoidní světla a mlhovky od 06/87
• Nové nárazníky s tlumiči nárazů od 06/87
1988
• Konec výroby 628CSi
1989
• 6.4.1989 sjíždí poslední E24 z montážní linky
Parametry
Model Motor Výkon Max. 0-100Km/h
628CSi M30 2788 cm3 SOHC R6 EFI 184 PS 5800 208 km/h 9,0 sec
630CS M30 2986 cm3 SOHC R6 CARB 185 PS 5800 209 km/h 8,9 sec
US 630CSi M30 2986 cm3 SOHC R6 EFI 176 PS 5500 185 km/h 10,2 sec
633CSi M30 3210 cm3 SOHC R6 EFI 200 PS 5500 214 km/h 7,9 sec
US 633CSi M30 3210 cm3 SOHC R6 EFI 177 PS 5500 187 km/h 10,0 sec
635CSi (78 - 81) M90 3453 cm3 SOHC R6 EFI 218 PS 5200 224 km/h 7,3 sec
635CSi (DME) M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 218 PS 5500 229 km/h 7,4 sec
635CSi (DME3) M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 220 PS 5500 229 km/h 7,4 sec
635CSi (DME2) Kat M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 185 PS 5400 210km/h 9,0 sec
635CSi (DME3) Kat M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 211 PS 5400 225 km/h 7,5 sec
M635CSi S38 3453 cm3 DOHC R6 EFI 286 PS 6500 250 km/h 6,3 sec
M635CSi Kat S38 3453 cm3 DOHC R6 EFI 256 PS 6500 240 km/h 6,9 sec
Historie výroby
ETK-Vložením vin je zobrazena kompletně i výbava http://cz.bmwfans.info/parts-catalog
VIN Dekodér - Každý k vozu ukáze něco navíc
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
https://cz.vindecoder.eu/bmw
https://cz.vindecoder.eu/bmw
http://www.vindecoder.pl/
• BMW 6 - kabriolet
• Parametry
• VIN intervaly pro E24
• Přehled základních událostí ve výrobě E24
• 1976 - První rok
• 1977 - Modelová nabídka nezměněná
• 1978 - Nový model 635CSi
• 1979 - Nový low-end model 628CSi
• 1980 - 635CSi dostává systém DME
• 1981 - Nový zadní nárazník
• 1982 - Předělaná karosérie a podvozek
• 1983 - Nová automatická převodovka
• 1984 - M jako MOTORSPORT
• 1985 - Katalyzátor v 635CSi
• 1986 - Další volitelná výbava
• 1987 - Nová motorová elektronika
• 1988 - Konec produkce 628CSi
• 1989 - Konec výroby E24
Přehled základních událostí ve výrobě E24
1976- 1977 - 1978 - 1979 - 1980 - 1981 - 1982 - 1983 - 1984 - 1985 - 1986 - 1987 - 1988 - 1989
1976
• Představení nového kupé E24 veřejnosti březen 1976
• Zpočátku 2 modely 630CS a 633CSi (630CSi v USA)
1977
• BMW přenáší výrobu domů - "in-house"
1978
• Představení nového top modelu 635CSi
• 5-kvalt
• US dostávají motor 3210 ccm
1979
• Představení nového lowend modelu 628CSi
• Konec 630CS
• DME1 v 633CSi
• Volitelně ABS
1980
• 635CSi dostává DME1 z 633CSi
1981
• Nový zadní nárazník
• Nová kola
1982
• Předělaná karosérie - lehčí a pevnější
• Nové předek a zadek
• ABS standard ve všech modelech
• Nový motor M30 s objemem 3430 ccm pro 635CSi
• DME2 v 635CSi
• Předělaný interiér
• 633CSi není dostupná v Evropě
1983
• Nový 4-kvalt automat
• Konec výroby 633CSi
1984
• Počátek prodeje M635CSi
• Nové přední světlomety
• 635CSi má integrované mlhovky
• Elektro/hydraulické ovládání automatu - pouze 635CSi
1985
• Katalyzátor pro 635CSi
• SRS - airbag
1986
• Barevná verze Shadow line
• Volitelná výbava klimatizace v zadním prostoru
• Nový přední spoiler
1987
• DME3
• Katalyzátor pro M635CSi
• Elipsoidní světla a mlhovky od 06/87
• Nové nárazníky s tlumiči nárazů od 06/87
1988
• Konec výroby 628CSi
1989
• 6.4.1989 sjíždí poslední E24 z montážní linky
Parametry
Model Motor Výkon Max. 0-100Km/h
628CSi M30 2788 cm3 SOHC R6 EFI 184 PS 5800 208 km/h 9,0 sec
630CS M30 2986 cm3 SOHC R6 CARB 185 PS 5800 209 km/h 8,9 sec
US 630CSi M30 2986 cm3 SOHC R6 EFI 176 PS 5500 185 km/h 10,2 sec
633CSi M30 3210 cm3 SOHC R6 EFI 200 PS 5500 214 km/h 7,9 sec
US 633CSi M30 3210 cm3 SOHC R6 EFI 177 PS 5500 187 km/h 10,0 sec
635CSi (78 - 81) M90 3453 cm3 SOHC R6 EFI 218 PS 5200 224 km/h 7,3 sec
635CSi (DME) M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 218 PS 5500 229 km/h 7,4 sec
635CSi (DME3) M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 220 PS 5500 229 km/h 7,4 sec
635CSi (DME2) Kat M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 185 PS 5400 210km/h 9,0 sec
635CSi (DME3) Kat M30 3430 cm3 SOHC R6 EFI 211 PS 5400 225 km/h 7,5 sec
M635CSi S38 3453 cm3 DOHC R6 EFI 286 PS 6500 250 km/h 6,3 sec
M635CSi Kat S38 3453 cm3 DOHC R6 EFI 256 PS 6500 240 km/h 6,9 sec