e24 pokus
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
e24 pokus
Zdravím.Nainstaloval jsem do své e24 ostrou vačku 288/288,hlavu a sací potrubý z 3,5 e32/e34,motané výfuk svody upravené z e36.Dále jsem upravil tlak paliva.Auto jde lepe do otáček a celkem to i jede.Mám ješte nachystané 3 dvojité karbece Dellorto DHLA 40.Ješte dodělávam sací potrubý.Tak uvidíme
- davidm535i
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 23. kvě 2011 7:24:05
- Bydliště: Třemošná (u Plzně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Dellorto 40 jsou pro 3,5l maly, protoze tam jde max. 36mm difuzor. Maximalni dosazitelne otacky jsou 5635 o/min, pak se to zacne skrtit.
Pro 3,5l je treba aspon 38mm difuzor, pak je mozno tocit az 6300. S difuzorem 40mm to jde az do 6950o/min, coz je mozna pri ostre vacce idealni.
Idealni jsou pro tento ucel WEBER 45DCOE, tam jde myslim difuzor 32-40mm.
David
Pro 3,5l je treba aspon 38mm difuzor, pak je mozno tocit az 6300. S difuzorem 40mm to jde az do 6950o/min, coz je mozna pri ostre vacce idealni.
Idealni jsou pro tento ucel WEBER 45DCOE, tam jde myslim difuzor 32-40mm.
David
David


-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Díky za info
- jirina
- Moderátor
- Příspěvky: 506
- Registrován: ned 24. kvě 2009 19:28:28
- Bydliště: Klecany /bmw6klub.cz/ bmwtuning.cz/ - TECHNIK klubu, T-603433103
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
montoval jsem 40 na 3,5 m30 jiz dvakrat ,v obou motorech byli ostre vacky ,jelo to pekne jeden motor koncil v 6300 ot, ten druhy se bezproblemu tocil 7100 ot takze jde hlavne o doladeni,je samozdrejme ze s vetsim prumerem se otacky posouvaji nahoru,ale i v nastupu,lepe jel ten motor s tema nizsima konecnejma otackama ,protoze nastupoval jiz v 2200 ot. a drzel uplne pravidelne volnobeh na 1000 ot,v 1 motoru byla vacka 286 st. v druhem 288 st,rozhoduji ale i dalsi parametry vacky a je dulezite zvysit kompresy min 10,5, tak preju hodne radosti s bmw
e24-635B9,635B7,650V12,633i-2x/e23-745iT-3x,735i,732i/E12-535iT,520,518/E21-323 C1,323i/e9-2.8Cs/E10- 02ti A1,02tii A2,02tii cabrio,02ti racing/E28-520i-2x,525i,535i MTECH/E30 318is,325i/E39-525Tds/E32-740iA,735 B11/E38-750iL
- davidm535i
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 23. kvě 2011 7:24:05
- Bydliště: Třemošná (u Plzně)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Zdravím .Pokus celkem vyšel motor se krásně točí a pěkně táhne.Ještě chci zamotat svody a kus výfuku páskou.Jen by to chtělo asi trochu rychlejší dif. nebo převodovku.Dif je 630cs rv 76 takže asi 3,45/1.Pevodovka je 5kvalt z E23.Je to ta co je složená ze tří částí.No uvidím
- marťan
- Člen klubu
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 12. kvě 2009 7:39:17
- Bydliště: okolo Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
A jakou jsi dal nakonec velikost karbeců? Já mám nachystané 3 x Dellorto 40, protože jsem chtěl aby to jelo už odspoda a nepotřebuju točit motor přes 6000 ot. Taky mám nachystanou vačku od dbilas 288°. Motané svody mně zatím chybí - jaké jsi použil?
633 CSi ´76
535 ´75 ve výstavbě
535 ´75 ve výstavbě
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Použil jsem 40 dellorta.Najel jsem ale jen pár desítek km protože se projevilo stáří karburátorů.Musí se zrepasovat.Když to jelo tak to šlo už od nižšich otáček.Co se týče motoru tak mám 3,5l rv83,vrtání 92,komprese 12.Hlava použita z e34/e32,má dojité pružiny,jinak tvarované sací kanály.Vačka dbilas 288/288.Před úpravou přebrus kliky,nauhlování ojnic a go a úprava hlavy.Sací a výfuk kanály slícované s potrubím.Svody použité s E36,e39.Dají se koupit na netu kolem 5tis.Musí se upravit.Dále mám jiný celí výfuk. Ted jezdím na upravené vstřikování .Nestěžuji si.Po repasu karb a výrobě nového sacího to tam dám nazpátek.Samozdřejmě s 45 by to jelo lépe ale jak řikam nestežuji si
- marťan
- Člen klubu
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 12. kvě 2009 7:39:17
- Bydliště: okolo Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Taky to chci dát na motor 3,5 - mám starší, s vrtáním 93,4 , ale je chycenej na klice a jeden válec je rezavý. Vzal jsem ho ale hlavně kvůli předním prsům s nálitkem na mechanický rozdělovač. Nejspíš budu muset sehnat dobrý spodek motoru. Dellorta jsem taky trochu zrepásl - hlavně gumičky byly všechny zteřelé, ale částečně už na tom něco dělal předchozí majitel a prý mu to chodilo. Jak to máš osazené? Já dal difuzory 36mm, hlavní trysky 145 a hlavní vzdušníky 180, volnoběžné trysky 60. Na slícování potrubí s hlavou se taky chystám. O kolik jsi snižoval hlavu?
633 CSi ´76
535 ´75 ve výstavbě
535 ´75 ve výstavbě
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Ten spodek nejde opravit? Mě to brousily v Moravském Krumlově.Na to mech.rozdělovaci jde posunout omez. otáček.Parametry karb přesně nevím musím se podívat jak bude čas ale něco podobného tam tuším je.Hlava se snižovala asi o 0,35ale nejsu si jistý těsnění je tam goetze
- marťan
- Člen klubu
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 12. kvě 2009 7:39:17
- Bydliště: okolo Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Zatím jsem to nezjišťoval, ale zdá se mně to rezavé dost - u předchozího majitele do válce natekla voda a nějakou chvíli tam byla. Zatím jsem jen sundal hlavu, musím to celé rozebrat a zavezu to do opravny, aby řekli co a jak.
633 CSi ´76
535 ´75 ve výstavbě
535 ´75 ve výstavbě
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Chci se Vás zeptat:přemýšlím o koupi 1802 nebo 2002.Nejraději bych to koupil s cz doklady.Popřípadě jak je to s těma veterán. doklady? Co to obnáší ?
- marťan
- Člen klubu
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 12. kvě 2009 7:39:17
- Bydliště: okolo Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Tady je to zaměřené spíš na šestky, zeptej se raději na žraločím netu, tam je majitelů těchto strojů hodně.
633 CSi ´76
535 ´75 ve výstavbě
535 ´75 ve výstavbě
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
OK diky
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: e24 pokus
Teď jsem na svýho mazlíka namontoval toto a cena lidová, hlavně je to přímo vyrobený na motor M30 http://www.schmiedmann.cz/6_serie/E24/v ... .htm#18460

Takle to vypadá na místě v mé 6tce. Jinak je to ježek v kleci, horní štefty musí ven.


Takle to vypadá na místě v mé 6tce. Jinak je to ježek v kleci, horní štefty musí ven.


Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->
->
+ 



