těsnění motoru
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
těsnění motoru
je velký problem přetěsnit motor a nevyndávat jej z auta? nejvíc mi teče pod deklem rozvodu. dekl vačky a vana je asi v pohodě. samozřejmě, je vidět i zaschlá kapalina okolo vodní pumpy a tak. díky
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění motoru
když se těsní dekl rozvodu je lepší podle mě zdělat vanu a vaně zavazí nápravnice.
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění motoru
Vanu jsem nesundával, stačí sundat prsa, ale je problém s odmontováním matice řemenice, která je dotažena momentem 340Nm, takže bez rázového utahováku, nebo spešl přípravku(zajišťovací páka), který se našroubuje na původní šrouby přední řemenice a 3/4" goly to nejde. Dobré je máznout tenkou vrstvou papírové těsnění tmelem třeba od Loctite a také zároveň vyměnit gufera.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->
->
+ 




-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění motoru
Taky jsem chtěl sundat je prsa ale rostrhl jsem těšnení pod vanou tak jsem vytahl motor ven a vyměnil zrovna i guf pod setrvákem a všechna těsnění .Ta přední matka je tuším na 36tku ořech,povolil jsem ji utahovákem .
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění motoru
Mě se taky těsnění vany pod prsama rozpadlo, tak jsem z 1mm těsnícího papíru vyrobil náhradu té výseče a dotěsnil tmelem. Přípravek na povolení řemenice jsem měl zapůjčenou z BMW(vyprosil jsem ji od ředitele pobočky).
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->
->
+ 




-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění motoru
no, nakonec to pokračuje a budu dávat i hlavu dolu, a´t je to pořádně udělané.není lepší sundat výfukové potrubí až dál a ne na hlavě? slyšel jsem, že se u M30 nedomazává vačka nad prvním válcem. dá se to prý jednoduše napravit. máte zkušenost s nějakou sadou těsnění, na trhu jsou aspon 4 výrobci. mám 8/85 a nebylo nic vyměněné, takže vodní pumpa, nejlépe sada trubek z gumy, co termostat? asi taky, no a nastavit rozvod bude taky fajn. máte tip na nějakého dodavatele co pokryje co nejvíce dílů na motor? každý má něco a shánět to po deseti obchodech je otrava. . díky za další komunikaci...... Václav
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění motoru
Vašku, pokud chceš aby to vydrželo, tak kup díly v BMW, dají se usmlouvat na takto staré auto lepší ceny. Je dobré vyměnit řetěz a vodítka, já mám teď tichounký motor(žádný chrastění). K tomu mazání, je důležité aby pod rozstřikovou rampou(otvory pro přívodní šrouby) a pod hlavami přívodních dutých šroubů, byly ony hliníkové podložky. Mě tam chyběli a šrouby byly v těsném kontaktu s vačkou a nebyl dostatečný průřez pro přívod oleje, pořádně to netěsnilo a byl únik tlaku okolo šroubů.
Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->
->
+ 




-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění motoru
Taky bych doporučil koupit věci u BMW není to taková lata.Zrovna bych udělal i guf. ventilu, očistil je a zabrousil.