Koroze a celolak
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Někdo tady psal, že dal nerez kolena od začátku a bylo to dost hlučný. nicméně zvuk je zvuk . co brzdiče a kotouče ? původní? moc se mi nezamlouvají , je to trošku trapné , ty želízka , který by měly brzdit. někdo mi říkal, že z 540 E39, jsou už celkem dospělé brzdy.
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
zvuk je zvuk.Bude to nejspíše hlučnější.Na rs mám svody a kus výfuku důkladně zamotané páskou,na e24 to udělam taky a uslyšíme. původní brzdiče vpředu pevné 4písty,vzadu pevé 2písty,kotouče mám všude chlazené vrtané Zimermany stejného průměru jak origo a desky trw a podle mě to fuguje.Byl jsem v brně na okruhu a čekal jsem nějaké váznuti a nic dobré.Na mou e24 rv 76-81 to prý nějak nahrazovat nejde a na novější e24 dávají brzdy ze 750 e32 apod.
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
cd z fotkama jsem někde zaratil ale tak do měsíce budu opět měnit koncáky tak dodám aktuální foto.Ješte mám nachystané tvrdé silentbloky a převodovku a jiné střed. uložení kardanu.
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
řeším, jestli je možné instalovat motor komplet zespodu, včetně hlavy a sání ??
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
jo .dal jsem to na nápravnici a kastly na to spustil
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
uz jsem pokrocil, ale ted mi to nejde nastartovat. nehází jiskru a netlačí palivo. má to alarm a nevím kde je problem....
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte 18. pro 2012 15:32:23
- Kontaktovat uživatele:
- Samsa
- Moderátor
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 11. kvě 2009 8:44:40
- Bydliště: Vysoké Mýto +420603528461
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze a celolak
Před 14 dny jsem řešil pupík na pravém zadním lemu, nakonec to skončilo u klempíře a kousek lemu i vnitřního musel převařit, pak nástup k lakýrníkovi na opravu laku. Nakonec se stříkal celý blatník, při tom i oťukaný spojler a odřené zrcátko. Po přelaku to vypadalo divně, tak lakýra vytáhl leštičku a přeleštil kompletně celou kastli, nějakými pastami 3M a pak polírem 3M a auto tak prokouklo, že je jak nový. 

Š110LS r.72->Laguna 2.2D r.94->Laguna r.01 1.9dCi Carminat a BMW 635csiA r.87
->
->
+ 



